zaterdag 23 juni 2007

Dag 16 - wanneer is het nu allemaal voorbij ?!

De evolutie is minder zichtbaar nu dus is het nergens voor nodigdat ik elke dag een fotootje kom zetten op dit blog. Van de ene dag op de andere zie je geen verschil, dus moet ik op andere mensen afgaan, die me een paar dagen niet gezien hebben. Vandaag had mijn schoonzusje de opdracht om me moed in te praten, maar dat was nogal makkelijk, aangezien ze me al zo'n 10 dagen niet gezien had. Ja hé, zo zie ik het verschil ook nog wel ! ;-)

Ik heb nog steeds gezwollen hamsterwangetjes en een slapend bovenlipje. De zenuwen in m'n neus zitten ook nog op een verkeerd spoor : die geven steeds een signaal aan m'n hersenen dat m'n neus loopt, terwijl dat dus gewoon niet zo is. Erger nog: die ene keer dat er wel iets uit m'n neus bungelt geven die zenuwuiteindjes dat dus NIET door, en merk ik het pas wanneer die druppel aan m'n lip hangt... Getver !

Ik ontdek nu m'n nieuwe kin pas goed, een echte kin ! Bijna net zo mooi als die van Jennifer Aniston :-) Nou ja, bij mij zit er wel een soort holte aan de rechterkant. Heb dus nog steeds geen symmetrische kop... Maar mezelf kennende wordt die holte zeer binnenkort gevuld met vet, wanneer die tiramisu in de koelkast op is.

De foto van de dag (juk, dat haar !!) :

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vervelend dat die zenuwen nog zo verdoofd zijn he..
Je lijf geeft iets heel anders aan als jij denkt...
Gaaf he om ineens zo'n mooi kinnetje te hebben?! Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn kin (naast mijn kaken natuurlijk)er na de kaakoperatie uit komt te zien..
Fijne zondag!

Anoniem zei

Je omschrijft het echt geweldig. het zal wel niet zo geweldig aanvoelen. Hopelijk is het gevoel snel terug, iig dat je weet wanneer je neus echt loopt haha.

groetjes en veel eet plezier met e tiramisu
jolanda

Anoniem zei

Hoi Kirpy,
ik wil graag regeren op je herkenbare verhaal over je kaakoperatie. Heb hem zelf 8 dagen achter de rug.
ff kijken of ik je kan bereiken, lijkt me wel leuk.
groet, Marlene

Help, hoe moet dit nu?

Anoniem zei

Bedankt voor de interessante informatie