dinsdag 19 juni 2007

Dag 12 - eigenwijs aan het werk

Ik ben heel eigenwijs toch weer aan het werk gegaan. Ja, ja, ik weet het, opletten dat ik niet te ver ga, vermoeiende operatie, helen kost tijd enzovoorts enzovoorts. Maar ik werk halftijds, thuis, en wanneer ik wil mag ik stoppen voor een middagdutje. Zo slecht heb ik het dus nog niet :-)

ik heb dan ook halftijds ziekteverlof gevraagd. Wist niet eens dat het officieel bestaat, ik dacht het te moeten oplossen met vakantiedagen. Op deze manier vind ik zelfs een beter ritme: na twee uurtjes op de bank werken ben ik zo moe dat ik zonder problemen m'n middagdutje kan doen. Daarna nog eens twee luie uurtjes werk op de bank en dan kan ik aan het avondeten beginnen (met m'n huidige kauwritme neemt dat de hele avond in beslag).

Op lichamelijk vlak: de hechtingen trekken een beetje. De draadjes van de hechtingen zijn dan ook zichtbaar tussen m'n tanden (maar wie let erop, met zo'n groot elastiek ervoor). En verder ben ik dat drukkende gevoel langs m'n neus wel heel erg beu. Maar meer heb ik niet te klagen :-)

Hier nog een fotootje:

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel lekker dat je gewoon thuis kan werken, dan kan je het idd zelf helemaal inplannen. Met genoeg rust er tussen door...
Die hechtingen lijken me ook een erg rotgevoel. Maar nog even volhouden. Wanneer mogen ze eruit?

Kirpy zei

Het zijn oplosbare hechtingen, maar de kaakman zei me vandaag dat die in de loop van de week allemaal losweken. Dus nog een weekje doorbijten (of juist niet ;-)