zondag 17 juni 2007

Dag 10 - en zo kabbelt het leven verder...

Gisteren lekker m'n verjaardag gevierd, we waren met z'n vijven plus twee ukkies. Was al druk genoeg zo ;-) Ik heb lekker kunnen mee-eten maar ze hadden dan ook rekening gehouden met m'n orale handicap. Paprikasoepje vooraf, ovenschotel met prei en ham, en chocoladetaart en vruchtenbavarois toe, miam ! Het duurt allemaal wat langer, dus terwijl de anderen nog eens opscheppen zit ik nog steeds aan m'n eerste bordje. Tot slot een glaasje kaneellikeur, want alcohol ontsmet. En ik heb zo erg gelachen dat m'n wangen nu nog pijn doen :-)

Gisteravond dus doodmoe m'n tanden gepoetst, en blijkbaar heb ik dat iets te enthousiast gedaan... Heb het idee dat er een hechting losgeschoten is. Niet dat het bloedt ofzo, maar dat tandvlees ziet er al uit als een slecht ingepakte rollade met al die draadjes, en nu zat er ineens een stukje los. Dus ik heb de boel maar tegen elkaar gedrukt en zal voorlopig weer zachtjes aaien over m'n tandvlees met m'n pastelkleurige babyborstel.

Vandaag een rustdagje ingelast, niks of niemand komt er binnen. Straks nog een middagdutje doen, en dan morgen toch maar naar de huisarts voor drie dagen extra ziekteverlof... en dan hopen dat ik donderdag m'n mannetje sta, want dan wil ik er toch weer tegenaan !

Kijk, ik kan alweer lachen:







4 opmerkingen:

Anoniem zei

dus toch een leuke verjaardag gehad. Nog van harte.
Dan wil je al weer vroeg aan de slag zeg. Mijn kaakchirurg zei dat ik opas over 3 weken weer mag gaan proberen te werken. Misschien vanwege mn beroep, ik werk in de zorg.
Wel rustig aan doen hoor.
jolanda.
ps mag ik een link op mijn blog zetten van jou?

Kirpy zei

Dank je ! Ik ga idd errug vroeg aan de slag, maar ik zal nog wel zien hoe het gaat. Heb geen zin om zo moe te worden dat ik meteen maar allerlei infecties krijg enzo, dus ik blijf opletten :-) Aan de andere kant, ik zit de hele dag op het internet, en aangezien ik ook op het werk de hele tijd achter een computer zit, zal dat niet zo veel uitmaken.
Feel free om te linken zoveel als je wil, ik zal jouw blog ook tussen mijn links zetten als je dat goed vindt?

Anoniem zei

natuurlijk vind ik dat goed.
Als je op je werk opzich het zelfde doet als thuis scheeld dat natuurlijk aanzienlijk.
Maar denk goed om jezelf. Rustig aan.

Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Hoi Kirpy!
Ik zag je link bij Jolanda staan en dacht ff neuzen... Heb met veel intresse en plezier je verhalen hier gelezen. Je schrijft echt geweldig leuk... Beetje zelfspot kan geen kwaad vind ik en dat doe je leuk.
Ook ik ben nu bijna een half jaar aan het beugelen en hoop na 1,5 jaar ongeveer een kaakcorrectie te krijgen. Heb er geen aparte blog voor gemaakt, maar schrijf het op mijn gewone weblog tussen de andere verhalen.
Ik wens je beterschap en een snel herstel!! Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ook ik zal je linken! Dan kan ik je verhalen blijven volgen.
Groetjes Erica.