woensdag 13 juni 2007

Dag 6 - Kirpy's nieuwe design-kin

Vandaag bij de kaakchirurg op controle geweest. Die vindt dat alles goed heelt en dat ik sneller ontzwel dan de meesten. Ik heb nog maar één enkel elastiekje, dat er voorlopig alleen uit mag wanneer ik m'n tanden poets.

Er was nu een andere kaakchirurge-in-opleiding dan de vorige keren. Om het ijs te breken, gaf ze me een babytandenborstel cadeau. Deze aanstaande mevrouw Kaak heeft wel een extra pluspuntje; ze kijkt niet alleen in je mond, maar ook hoe het er aan de buitenkant uitziet. Nadat ze m'n pleister eraf heeft gehaald, heeft ze namelijk de restjes lijm van m'n wangen geveegd (da's nieuw !) en zelfs nog wat tips gegeven om m'n huid te onderhouden na het badje met ether. Da's een kaakchirurg met een plus !

Nog meer goed nieuws: nog even en ik hoef niet meer alleen vloeibaar te eten ! Vanaf vrijdag mag ik puree en doorgekookte pasta. Zo blij was ik met dit nieuws dat we meteen naar de supermarkt zijn gegaan om inkopen te doen: aardappelpuree, wortelpuree, broccolipuree... Joepi & tralala...

En hier is de nieuwe design-kin zonder pleister:


En-profil:

Geen opmerkingen: