zaterdag 9 juni 2007

Het ziekenhuis in (of toch maar niet?)

Woensdag dan na een ochtendje werken naar het ziekenhuis. Waar ik een uur heb moeten wachten voor ik naar m'n kamer kon. In dat uur ben ik bijna twee keer weggerend. Waaaah begin ik aan ?! Waarom doe ik het ? Is het echt wel nodig ? Maar dan toch maar braaf geregistreerd en de lift ingestapt naar m'n kamer...

Ik kreeg 's avonds nog een verrassingsvisite van m'n kiné/logopeed. De oorspronkelijke afspraak was uitgesteld naar na de operatie, maar omdat hij toch graag de 'situatie' in ogenschouw neemt voordat eraan gesleuteld wordt, is hij even naar m'n kamer gekomen. Ik kreeg wat tips mee over het hoe en wat van het slikken. Dat doe ik blijkbaar niet goed (wie hoor ik daar lachen?).

Verder nog meneer Kaak gezien die me aan de hand van radio's en scans liet zien waar er zoal een halve centimeter uit m'n kaak gezaagd gaat worden. Vreemd genoeg vond ik dat totaal niet eng ofzo.

En daarna, m'n laatste boterhammen en met een slaappil naar bed.

Geen opmerkingen: