dinsdag 12 juni 2007

Dag 5 - Wrettige werjaardag...

Ben jarig vandaag en dus vat ik de blauwe ring rond m'n nek maar op als een 'cadeautje' van de kaakchirurg. Ik weet nog niet waarop ik de kaarsjes ga zetten om ze uit te blazen, misschien gewoon in een paar aardbeien die ik daarna in de mixer gooi voor m'n verjaardagsmilkshake :-)

Spreken gaat nog steeds moeizaam, alhoewel er wat beweging komt in m'n wangen. Maar alle b's, p's en m's worden een w. Lekker wakkelijk ow te cowwuniceren...

Gisteren lekker een beetje in de zon gewandeld met moeders, die trouwens nog met een handige tip kwam: vochtige babydoekjes gebruiken om m'n mond en neus af te vegen (jawel, 36 jaar maar kwijlen en snotteren doe ik als de eerste de beste baby van 6 maanden).


Vandaag merk ik pas echt op dat ik begin te ontzwellen. Mijn wangen zijn minder dik, en mijn bovenlip is nu zo welgevormd dat ik 'm graag zo zou houden :-) Mijn onderlip mag nog wel wat minderen. Ik kon zelfs (scheef) lachen voor de foto !



1 opmerking:

Unknown zei

Gefeliciteerd zusje! Je ziet er al een stuk beter uit op de laatste foto's! Hoop dat je verjaardagsmilkshake toch aardig gesmaakt heeft en dat biertje drink ik vanavond wel op je!
xx
Broer