vrijdag 15 juni 2007

Dag 8 - mijn eerste papje...

Ja hoor, ik maak het hele babystadium nog es zachtjes door. Vandaag mocht ik m'n eerste papje eten... Deze ochtend dus twee hele beschuiten in melk (knipoog naar pa) verorberd. Er kwam alleen geen eind aan die twee beschuiten ! Vanmiddag wat aardappelpuree met een ei erdoor voor de berenodige proteïnes. En ik zit me al te verkneukelen want vanavond wordt het zalmgehakt met courgettes, met chocoladevla toe !

Ik heb een aantal kussens toegevoegd aan m'n bedje, op aanraden van medekaaklijders, en ik heb inderdaad veel minder pijn bij het wakker worden. Het enige probleem is dat ik zittend helemaal niet goed slaap. Nu ben ik dus weer verplicht om middagslaapjes te doen.


Het voordeel van zo'n kaakoperatie is dat je een voorproefje krijgt van hoe botox-injecties moeten werken. De groeven langs m'n neus zijn even helemaal weg ! Ook zijn mijn wangen en bovenlip nog steeds min of meer verlamd, wat me dus een uitdrukkingsloos gezicht geeft. Ik hoef dus voorlopig niet aan de botox ;-)


Volgens H. heb ik mijn pa-kin nog. Ik ben er nog niet echt blij mee, maar misschien komt dat doordat het middelste gedeelte van m'n gezicht nog lam is.


En hierbij mijn gezichie van voren (genomen net na m'n siesta dus inderdaad, dat haar lijkt nergens op) :

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo,

Jeetje je moet wat doormaken. Ik moet nog geopereerd worden. Onderkaak naar voren. Ws eind augustus. Ik vind het erg spannend. Heb veel aan verhalen van anderen. Zo ook die van de links die jij ook op je blog hebt staan.
Suc6 en sterkte met alles.
Jolanda.