zondag 10 juni 2007

Dag 2 - naar huis

Mag naar huis !! H. kwam me om twaalf uur ophalen, nadat ik nog wat tips kreeg van de kaakarts (mevrouw kaak dit keer). Tanden poetsen, jaha. Lekker makkelijk met die elastiekjes.

Eten duurt eeuwen, maar ik krijg er in ieder geval wat in. Het kost me wel wat moeite, keukenpapier en een schoon t-shirt per maaltijd, en daarna ben ik een uur bezig om m'n mond schoon te spoelen, maar toch een lekker soepje erin weten te werken. En een yoghurt-milkshake.

Praten lukt niet erg - toen S. opbelde en mij aan de lijn hoorde, kreeg ze meteen de slappe lach. Maar gelukkig kan ik via de computer de schijn ophouden van een redelijk onaangetaste intelligentie.

Pijn, zo nu en dan, ik moet nog leren de dafalgan te doseren. Ben er altijd een half uur te laat mee...

Geen opmerkingen: