donderdag 14 juni 2007

Dag 7 - geen topvorm vandaag...

Vandaag ben ik niet echt in topvorm, beetje pijn hier, beetje ongemakkelijk daar... Ik heb dan wel goed geslapen maar toch niet echt lekker wakker geworden, en nu heb ik er nog last van. 't Is vooral de bovenkaak die 'moeilijk' doet, van de onderkaak en kin heb ik geen last.

Daar word je al niet echt vrolijk van, en dus ga ik me meteen maar rot voelen over van alles en nog wat ("ik kan he-le-maal nieeets", "ik lijk nergeuuuns op"). Dus dan maar mijn antidepri driestappenplan uit de kast:
  • een warme chocomelk met echte Côte d'Or chocola (het regent nu toch)
  • alle lieve mailtjes, kaartjes en briefjes lezen die ik de laatste tijd heb gekregen
  • uitzoeken welk kapsel bij me past nu ik een andere gezichtsvorm heb
't Kan daarna alleen maar beter gaan, toch?

Geen opmerkingen: