zondag 1 juli 2007

Dag 24 : opnieuw opgezwollen

Sinds een week werk ik weer fulltime. Niet eenvoudig om acht uur lang alert te blijven, maar na een paar dagen training ging dat weer heel goed. Wel was ik steeds te moe 's avonds om nog naar een computerschermpje te staren, dus vandaar nu pas wat nieuws.

Wat m'n kop betreft, die krijgen jullie vandaag niet te zien. Sinds vrijdag ben ik weer aan het zwellen... Jep, Return of the Killer Hamster... en het ging juist zo goed ! Ik weet niet waar het aan ligt, ik voelde me niet echt moe of zo, en ik denk niet dat ik over the top gegaan ben door met wat collega's iets te gaan eten 's avonds. Per slot van rekening lag ik wel al om tien uur in bed, dus heb ik ook daar niet mee overdreven.

Als ik een BN-er zou zijn, zou ik nu zeggen 'ik viel in een diep gat'. Maar aangezien ik nooit op tv ben geweest kan ik gewoon zeggen dat ik ontzettend depri word van dat zwellen ! IIk begon eraan te wennen dat die bovenlip het niet doet, dat ik slurpgeluidjes maak wanneer ik iets drink, en dat ik met open mond moet kauwen als ik iets te enthousiast teveel op m'n vork leg. Maar ik wende ook aan m'n platter wordende wangen ! Nu moet ik dat nog eens overdoen... Daar komt nog eens bovenop dat door al dat gezwel en ontzwel mijn huid er niet echt op vooruit gaat. Ik zit dus onder de pukkels, en dat op de meest gevoelige (en gezwollen) plekken. Joepi...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Balen dat je weer aan het her-op-zwellen bent...
Alweer volledig aan het werk.. Wat een doorzetter ben je zeg...
Ja je huidje heeft het zwaar te verduren met alles...
Succes en ik hoop dat je snel weer ontzwelt.. :p
Groetjes!!

Anoniem zei

Dus the killer hamster is back!! wel erg vervelend. Doe maar rustig aan en niet teveel kauwen he. Bot heeft 6 week nodig om aan te groeien. Dus rustig aan meissie.

jolanda