woensdag 20 februari 2008

Eindelijk bevrijd!

En ja, het duurde even voordat ik nieuws kon geven maar dat had te maken met een verhuizing even tussendoor (ik doe ook alles tegelijk). De dag der Bevrijding van het IJzer was dus inderdaad 18 januari ! Het eerste wat je doet is met je tong over je tanden gaan... mmm glad !

Binnenkort meer info over de grote verdwijntruc van de beugel, maar nu alvast de voor/na foto's van de kaakoperatie. Ik had niet gezien dat de verandering zo groot was, m'n mond viel ervan open... :-)

En de veranderingen aan de buitenkant:


Foto's by courtesy of Dr. P.M. die zo lief was ze door te sturen. Ik voel me alsof ik een Oscar gewonnen heb, en ga met bijpassende smile door het leven. Mijn speechmoment: "Dit had ik niet verwacht... Natuurlijk gaat mijn dank uit naar de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt, en dan vooral P.M. en D.W. maar ook L.P. en M.C. van het St.Luc ziekenhuis ! Zonder de steun van m'n hubbie en m'n ouders had ik dit niet voor elkaar gekregen. En ook mijn fans wil ik niet vergeten..."

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw wat goed, wat een verschil he...
Ja dat met je tong over je tanden is idd het eerste wat je doet lijkt me.. Dat wil ik nu al zo vaak maar het kan nog niet.
Geniet maar lekker van je prachtige gebit.

Anoniem zei

het ziet er echt geweldig uit meid. Dus voor jou ook het einde van dit hele verhaal in zicht.

Fijn.

Groetjes Jolanda.

pauline zei

Heey,
Ben erg blij dat je eindelijk bevrijd
ben en dat je tanden recht staan hoe je ze wou .
Ik moet nog effe wachten en dan ben ik bevrijd eindelijk ook bevrijd ik kan niet wachten op dat moment.
daag groetjes