zondag 9 december 2007

Zes maanden later alweer !

Jeez wat gaat de tijd snel als je leuke dingen doet :-) Het is nu zes maanden geleden sinds ik onder het mes ging, en ik heb eigenlijk al maanden nergens last meer van. Ik kan alles eten, behalve natuurlijk de chocotofs, die mag ik pas weer als ik van de plaatjes verlost ben. Ik heb geen zwellingen meer, alhoewel ik als ik erg moe ben nog wel de plekjes naast m'n neus voel trekken.

Zelfs de fysiotherapeut moet me niet meer, nu ik mijn negerzoenentherapie zo goed heb gevolgd. Ik kan weer een grote mond opzetten (bijna 4cm opening) en zelfs m'n kaak van links naar rechts schuiven gaat veel beter. Sterker nog: het lukte me vorige week voor het eerst in jaren om een draadje af te bijten ! Nu maar hopen dat ik niet weer aan het nagelbijten sla (daar was ik mooi vanaf gekomen toen langzaam maar zeker mijn voortanden niet meer tegen elkaar konden).

Tja, en hoe gaat het dan verder: ik heb een voorlopige datum om het ijzeren kreng te laten verwijderen! Als alles goed gaat (en dat hoor ik vlak voor kerst) gaat op 18 januari de boel eruit en mag ik gaan wennen aan m'n stralendste lach! Wel eerst even bij de mondhygiëniste langs voor een paar keer bleken en egaliseren, want anders loop ik met van die witte vlekjes rond op m'n gele tanden waar de blokjes zaten. En dan komt er natuurlijk ook een foto van het eindresultaat! Nu dus maar duimen dat alles goed gaat...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat het zo goed gaat!
18 januari is dus DE datum, spannend hoor, dat gaat opschieten...
Ben erg benieuwd hoe het geworden is...

Anoniem zei

leuk man een paar dagen voor mij aan dat je beugel eruit mag. Da goed nieuws.

Fijn dat het zo goed gaat en dat de negerzoen therapie werkt haha.

Groetjes Jolanda.