dinsdag 7 augustus 2007

Bionische röntgenfoto's

Heb vandaag ook gevraagd om de röntgenfoto's, zodat ik kan zien waar al die schroefjes en moertjes zitten. Ortho stuurde ze meteen op, waarvoor dank.

De draad, die in een soort boog van de ene bovenkies naar de andere kant gaat, zit er niet voor vast in. Die zit in m'n verhemelte en zal er tesamen met de andere zichtbare ijzerwinkel hopelijk tegen Kerst uit zijn.

Deze foto's zijn gemaakt op de dag na de operatie, vandaar de dikke lippen. Toen ik deze zag, werd ik even wee vanwege die duidelijk loszittende kin (nou ja, vast met schroefjes, maar toch...)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Super om die foto's te zien!!
Zo komt het er bij mij ook ongeveer uit te zien...
Alleen heb jij al je kiezen nog,dat kan ik niet zeggen, haha...
Mijn foto's van vorig jaar (voor al het beugel gedoe)staan ook op mijn log en wel hier: http://longlegsie.punt.nl/index.php?r=1&id=389766&tbl_archief=0#389766

Kirpy zei

Hoi Erica, ik zal eens kijken of ik die van voor de operatie kan scannen - ze doen dat pas sinds een jaar op de computer in m'n ziekenhuis ;-)
Maar je ziet het, die kin gaat dus echt los. Juk ! Nu ga ik wel nog even al die schroefjes tellen en zien of er niet teveel op de rekening staan :-)))))

Anoniem zei

wat geweldig die x-ray's zeg. Kun je echt gaaf zien waar alle platen en schroeven zitten.

groetjes jolanda.